2005. december 16., péntek

„...Segítség felső fokon!”


„...Segítség felső fokon!”
„Már nem először kerestem fel Dr. Petrov Jurijt a Bioklinikán – meséli a 47 éves M. Ferencné. Először úgy 10 éve vettem részt kíváncsiságból íriszdiagnosztikai vizsgálaton. A doktor már akkor előre jelezte a várható problémákat. Mivel nem okoztak különösebb gondot, hát el is feledkeztem róluk. Most viszont, mivel a hátam, derekam majd leszakadt, zsibbadtak a lábaim, kezeim az emésztésem rosszabb nem is lehetett volna és a gyógyszereim száma is egyre szaporodott a leleteim rendezgetése közben találtam meg a vizsgálat eredményét. Ekkor határoztam el, hogy most már betegként kérek segítséget. Az elért eredménnyel nagyon elégedett vagyok. A gerincem nem fáj, a lábaim szinte a régiek és az emésztésem is helyreállt. A betegségeket megelőzni egyszerűbb lett volna, ha kicsit odafigyelek Jurij doktor szavaira, de még talán most sem késő. Bármilyen bajom lesz, először ide jövök segítséget kérni!”
„Én nem egyedül jöttem, hanem a férjem támogatott – veszi át a szót a 54 éves K. Balázsné. Egy reggel nem tudtam felkelni az ágyból, olyan fájdalmaim voltak. Azóta pár hónap telt el, fájdalmaim nincsenek, de ami a legfontosabb, hogy leadtam könnyedén 15 kg-t is Petrovné Ráti Lilla segítségével. Eddig már szinte mindent kipróbáltam a súlyom mégis csak ideig-óráig volt tartható. A háziorvosomat is meglepte a vérképem eredménye, mivel azóta nem kell szednem a korábbi gyógyszereimet sem. Ezt nevezem én segítségnek felső fokon!”
Dr. Petrov Jurij ovos-természetgyógyász, Dr. Petrovné Ráti Lilla természetgyógyász
6723 Szeged, Rózsa u. 4., tel.: 62/ 471 – 541, 30/ 229-5028
www.bioklinika.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése