2002. április 19., péntek

A gyógyulás csodája


„A szomszédom tanácsára kerestem fel Petrov doktort, mivel egyre gyak-rabban sántikáltam – kezdi a beszél-getést a 42 éves K. Gyuláné. Szinte nem volt már olyan hely ahol én meg ne fordultam volna, de a derék- és lábfájásom csak nem akart elmúlni. Az elején kétkedve fogadtam a doktor ígéretét, hogy 3-4 alkalom elegendő lenne a fájdalmak megszüntetésére. A második kezelést követően már alig éreztem valamicskét a korábbi fájdalmakból. A kúra végére, pedig valóban megszűntek a már évek óta tartó fájdalmaim. Kértem is a doktort, hogy most úgy „rakjon” össze, hogy jó darabig színét se lássam a rendelőknek! A válasza az volt, hogy ez főleg rajtam múlik. Csodálkoztam is ezen, de mire a mondandója végére ért csak elismerőleg tudtam bólogatni. Azóta lefogytam 15 kilót, nincs fejfájásom és az emésztésem is tökéletes, nem beszélve a ki kiugró vérnyomásomról. Most kontrollvizsgálatra jöttem. Ha ez a csoda nem velem esik meg, talán el se hinném! Hálásan köszönöm, amit értem tett.”
„Az én szakmám gépkocsivezető, ezért nagyon megijedtem, amikor szédül-getni kezdtem munkavégzés közben – meséli B. Balázs. Munkatársam tanácsolta, hogy jöjjek el Petrov doktorhoz egy íriszdiagnosztikai vizsgálatra és akkor kiderül mitől vannak ezek az érzések. Az ok is kiderült, meg a probléma is megszűnt és ehhez elegendő volt három kezelés. Bátran ajánlom mindenkinek és nagyon köszönöm!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése