2003. november 6., csütörtök

„A második újjászületés.”


„ Hát- és szívtájéki fájdalmakat éreztem már vagy egy hónapja – meséli a középkorú P. István. Az orvosi vizsgálatok nem mutattak semmi eltérést, de felkelés után fél órával már olyan fájdalmas volt a légvétel, hogy szinte vezetni sem mertem. Ekkor javasolták az ismerősök, hogy menjek el egy íriszvizsgálatra Petrov doktorhoz. Semmi gyógyíthatatlan kórt nem észlelt és a kezeléseket követően a panaszaim teljesen megszűntek. Bár nem nagyon hittem az ilyen fajta orvoslásban, az eredmény maradéktalanul meggyőzött! Jelenleg a feleségemet hoztam a doktorhoz, mivel neki meg a keze zsibbad. Már az első kezelés után érezte a javulást, no meg én is, mert otthon sem panaszkodik annyit a kézzsibbadása miatt. Nagyon köszönjük a segítséget.”
„Én a második újjászületésemet is Petrov doktornak és feleségének köszönhetem – folytatja Gy. Károlyné. Először ’96-ban egy májmérgezés után segítettek talpra állnom. Most pedig valami vírus ment az ízületeimre. A legerősebb fájdalomcsillapítók is csak rövid enyhülést hoztak és a gyomorpanaszaim is fokozódtak. Most sem kellett csalódnom. A „házi feladatok” elvégzése sem esik nehezemre, a diéta mellett pedig már 3 kilót visszahíztam a leadott kilóimból. Az ízületeim sem fájnak, szinte megfiatalodtam! Nem győzöm megköszönni az odaadó munkájukat!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése