2005. április 9., szombat

„Gyógyulásra várva”


„Gyerekkoromtól érzékeny volt a torkom, hamar megfáztam – meséli D.Róbert. Ezen a télen egy komoly tüdőgyulladásom volt és már 3 hónapja, hogy a köhögésem csak nem akart elmúlni. Rengeteg gyógyszert, köptetőt, gyógyteát kipróbáltam, eddig nem osztatlan sikerrel. Valahol azt olvastam, hogy így kezdődik az asztma. Nagyon megijedtem és felkerestem dr. Petrov Jurijt egy íriszdiagnosztikai vizsgálat céljából. Feltevésem egyenlőre tévesnek minősült, de a doktor a májamnál talált valami problémát. Én egy kételkedő emberke vagyok elmentem hát vérvételre és beigazolódni látszott a felmérés eredménye. Így már bizalommal kezdtem bele a méregtelenítő kúrába. A kúra végén megismételtük a laborvizsgálatot és alig hittem a szememnek, de minden érték szinte tökéletes volt. Menet közben természetesen a köhögésem is megszűnt! Azóta az anyósom ingadozó vérnyomása, a feleségem migrénes fejfájásai és édesapám derékfájásai is gyógyírre találtak a Bioklinikán. Hálás köszönet ezekért az eredményekért, további sok sikert kívánunk munkájukhoz.”
„ Szinte minden gyógyszerre allergiás vagyok amit ízületi problémákra felír az orvos, ezért csak szenvedtem csöndesen – folytatja a beszélgetést T. Imréné. A csuklóim, vállaim már alig mozogtak, nehezemre esett az öltözködés is. A menyem beszélt rá ezekre a kezelésekre. A köpölyözőpoharak nyomai először csak az unokáim arcára csaltak mosolyt, de az idő múlásával már nekem is egyre szimpatikusabbak voltak. A fájdalom csökkent, a vállaim nem fájnak, a csuklóim pedig elkezdtek mozogni. A reggeli öltözködés már nem csal könnyeket a szemembe, sőt a kerti munkákba is besegíthetek. A hasonló problémákkal küszködőknek üzenem, soha nem késő, bátran jelentkezzenek!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése