2002. szeptember 19., csütörtök

„A kíváncsiság is hasznos lehet néha.”


„Éppen a heti bevásárlást végeztem, amikor éreztem egy kis fájdalmat a de-rekamban – kezdi a történetet a 42 éves H. Zsófia. Másnapra olyan erőssé vált a fájdalom, hogy szinte alig bírtam felkelni az ágyból, a lábaim mintha nem tartottak volna. Édesanyám tanácsolta, keressem fel Petrov doktort, mert tapasztalt gyógyí-tóként biztosan tudja majd mit kell tenni. Másnap már a rendelőben voltam és magamnak is alig mertem beismerni, hogy a kezelés után a fájdalom szinte meg-szűnt. Ennek pár éve, azóta nem jártam a Bioklinikán, de most újra itt vagyok, mivel egy éve a nagymamám ágybafekvő beteg lett, sokat kell emelgetnem és a derekam megint rakoncátlankodik. Biztos vagyok benne, hogy most is gyorsan megszabadulok a fájdalomtól.”
„Engem a kíváncsiság vezetett a természetgyógyászhoz – folytatja a beszél-getést az 59 éves G. Dénes. Nem igazán tudtam elképzelni, hogy ilyen rövid idő alatt teljes képet kaphatok az egészségi álapotomról. Kezdődő nyombélfekélyemen kívül az ízületi problémáimra és a magas vérnyomás kialakulására való hajlamról is tájékoztatott Pertov doktor, pedig a kivizsgálások eredményeit csak aztán tekin-tette meg, ahogy az íriszdiagnosztikával végzett. Tanácsait megfogadtam és most kontroll vizsgálatra jöttem, bár tökéletesen jól érzem magam. Feleségem hátfájá-sai is megszűntek, az unokám gerincferdülése is szépen javul. Úgy látszik a kíván-csiság is hasznos lehet néha. Köszönjük a gyógyítást és további sikereket kívá-nunk.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése