2002. július 11., csütörtök

„...Az erdmény jobb mint amit vártam!”


„Munkám során nagyon sokat kell autót vezetnem - kezdi a beszélgetést a 32 éves G. Tamás vállalkozó – és ebben a nagy melegben szinte minden ablakot nyitva kell tartani, hogy az elviselhető legyen. Egyik utam után a reggeli ébredés-nél észleltem, hogy a nyakam mintha „elfeküdtem” volna, kicsit fáj. A nap során ez a fájdalom fokozódott, annyira, hogy szinte alig tudtam megmozdítani. Felesé-gem tanácsára felkerestem Petrov doktort a Bioklinikán és már a kezelést követően enyhültek a fájdalmak. Most vagyok itt harmadszor, de már semmilyen fájdalmat nem érzek. A kezeléseket követően megszüntek még a néha a hátamban és dere-kamnál érzett fájdalmak is. Köszönöm a gyors segítséget és tudom, hogy hová kell jönnöm ha valami hasonló panaszom támad!”
„Évek óta küszködtem hátfájással, de hol elmúlt, hol jelentkezett és ezért nem nagyon erőltettem az orvoshoz járást – veszi át a szót a 47 éves Zs. Balázsné.
Egyik nap viszont nagyon erős fájdalmat éreztem a gyomrom tájékán. Nagyon megijedtem és ezért jelenkeztem íriszdiagnosztikai vizsgálatra, mivel anyai ágon mindenkinek gyomorfekélye volt a családban. Kicsit furcsállottam is, amikor a doktor jelezte, hogy jelenleg még nincs nagy baj, de oda kell figyelnem az étkezés-re, mivel hajlamos vagyok az ilyen betegségek kialakulására. Viszont a gerincosz-lopom háti szakaszánál egy nagyobb fokú elváltozást, meszesedést jelzett. A más-napi kezelést gerinckezelést követően pedig elmúltak ezek a fájdalmak és ez meggyőzött arról, hogy a megállapítás helyes volt. Otthon most gyógyteákat fo-gyasztok és ezek jótékony hatását is tapasztalom. Nagyon köszönöm a doktor úrnak a gyors és kiváló segítséget, az eredmény jobb, mint amit vártam! „

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése