2002. július 11., csütörtök

Én már évek óta

„Én már évek óta csak a Petrov doktorhoz járok, ha valami bajom akad – meséli D. Lászlóné. Először 1993-ban kerestem fel a Bioklinikát, akkor a derekem, a térdeim és a lábaim fájtak. Pár kezelés után a fájdalmak megszüntek és jó pár évig nem is jelentkeztek újra. 1997-ben emésztési gondjaimat orvosolta, most pe-dig íriszdiagnoszikára jöttem, mert érdekel az egészségi állapotom, meg egy kicsit rakoncátlankodik a derekam. Tudom, hogy bármi rejtett problémámra is derül fény, úgy itt megpróbálnak rajta hatékonyan segíteni. Sok embert, különböző bajokkal irányítottam ide és nagyon elégedettek voltak az elért eredményekkel. Köszönöm és további sikeres gyógyítást kívánok!”
„Én rendszeresen sportolok, testépítés a hobbim - veszi át a szót F. Gyula. Ennek ellenére a költözködés kifogott rajtam. Nagyon erős fájdalmat és zsibbadást éreztem a jobb lábamban és ez még a pihentetés és gyógyszeres kezelés hatására sem szűnt meg teljesen. Barátom tanácsolta, hogy keressem fel dr. Petrov Jurij orvos-természetgyógyászt, mert Ő csak hozzá megy a hasonló panaszaival. Nem nagyon hittem az ilyen fajta gyógymódokban, de az eredmény maximálisan meg-győzött. Az első kezelés óta csak egy hét telt el, de már kétszer voltam az edzősza-lonban is. Csak ajánlani tudom mindenkinek, próbálják ki bátran, hisz az eredmény nem marad el!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése