2003. április 29., kedd

„…Estére kutya bajom sem volt!”

„Először 1995-ben jártam Petrov doktornál a Bioklinikán –meséli   Cs. Erzsébet – és bevallom nem nagyon hittem, hogy eredményes lehet. Úgy alakult azonban, hogy egy szombati napon rettentően elkezdett fájni a nya-kam. Délutánra már a kezemet is alig bírtam felemelni és estére lakodalomba voltunk hivatalosak. Felhívtam a barátnőmet, aki épp kezelésekre járt a doktorhoz és át is adta nekem az aznapra egyeztetett időpontját. A kezelést követően már alig éreztem fájdalmat és estére kutya bajom sem volt! Anyu-kám is csodálta a gyors javulást és azóta bármi baja legyen Ő is Petrov dok-tort keresi fel elsőként. Minden ismerősömnek bátran ajánlottam és nagy megelégedéssel beszél mindenki az itt elért eredményekről. Most épp az egyik barátomat kísértem el, mivel derékfájással küszködik. Köszönöm a doktor segítségét és nem utolsó sorban a mindenkori emberségét!”

„Allergiával, puffadással, fejfájással és sok más problémával együtt kerestem fel íriszdiagnosztika kapcsán Petrov doktort – folytatja a beszélge-tést a 28 éves K. Lászlóné. Az általam szedett gyógyszerek száma egyre csak nőtt, de a tünetek is szaporodtak. A férjem rábeszélésére vállalkoztam erre a vizsgálatra. Most már elmondhatom, nagyon hálás vagyok, mivel a vizsgálatot követően sok segítséget kaptam a Bioklinikán. A kezelések hatására a gyógy-szerek fokozatosan elmaradtak a tünetekkel együtt. Most kontroll vizsgálatra jöttünk együtt a párommal, mert terveink közt szerepel a gyermektervezés.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése