2003. február 3., hétfő

„...Mintha újjászülettem volna.”


„Évek óta váll- és derékfájások, ízületi problémák gyötörtek - meséli a 45 éves G. Ferenc. Nagyon sok helyen megfordultam már, de a panaszokat csak időlegesen tudták megszüntetni. Íriszdiagnosztikai vizsgálatra jöttem el Petrov doktorhoz és annyira meggyőz-tek a szavai, hogy a kezeléseket is kipróbáltam. Nagyon hálás vagyok ezért a sorsnak, mert azóta mintha újjászülettem volna, a régi panaszok megszűntek és újak sem jelentkez-tek! Ennek már öt éve, most a feleségemet kísértem el, akinek hasonló panaszai vannak, remélem rajta is segítenek.
„Nekem emésztési problémáim voltak – folytatja a beszélgetést
Gy. Péterné. Nagyon sokat kúráltam magam az ismerősök tanácsait is meghallgattam, de az eredmény nem volt tökéletes. A kezelések, méreg-telenítések után pedig fogytam pár kilót és az allergiás panaszaim is megszűntek. A gyógyteákat azóta nagyra értékelem és ígéretet tettem, hogy minden évben megismétlem a méregtelenítő kúrát, mert olyan jó egészségesnek lenni!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése