2003. június 5., csütörtök

„…Egy egészséges belsőt is nyertem!”

„Én váll- és hátfájással jöttem a Bioklinikára, - kezdi a beszélgetést a középkorú K. Magdolna, amit rövid idő alatt teljesen orvosolt Petrov doktor csontkovácsolással. Bár neki is hálával tartozom, most mégis feleségének, Lillának szeretnék köszö-netet mondani. Róla kevesebben tudják, hogy szin-tén kiválóan végzi munkáját, mint természetgyó-gyász. A gyógyteákat, diétát, hasi masszírozást és életmódbeli változtatásokat az ő tanácsára tettem meg. Nagyon köszönöm, hiszen most először szabadultam meg úgy a kilóimtól, hogy nem
éreztem éhséget, az emésztésem rendeződött és a külső csinosság mellett egy egészséges belsőt is nyertem!”
„Gyakran gyomorgörcsök és hasfájás, bélcsikorgás kínozott - meséli a 42 éves Gy. Béláné – ezért jöttem el Petrov doktorhoz íriszvizsgálatra. Nagyon féltem ugyanis a gyomortükrözéstől és a többi hagyományos vizsgálati módszertől. Bevallom a tünetek alapján súlyosabbnak gondoltam a helyzetet. A méregte-lenítéseket követően már jobban éreztem magam, a kezelések után pedig mintha kicseréltek volna. Most is csak ellenőrzésre jöttem, meg elkísértem édesanyámat, mivel neki puffadásos panaszai vannak. Biztos vagyok benne, hogy neki is tudnak segíteni a Bioklinikán. Nagyon szépen köszönjük a gondos kezeléseket és a kiváló eredményeket!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése